Планувалося прокласти відкриті рельсові шляхи від станції Жуляни через село Пирогів до Жукового острову, далі колія заходила в тунель, що занурювався під русло Дніпра, проходив під островом Водник, виходив на поверхню в районі Осокорків і закінчувався в Бортничах. Звідси колія йшла до станції Дарниця. Будівництво велося одночасно на 14 дільницях, які для конспірації називали титулами, тунель планували закінчити у 1944 році, але планам завадила війна.
Фрагменти забудови на Осокорках збереглися до наших днів, так на 121-й Садовій вулиці до паркану приватного будинку тулиться незрозуміла бетонна споруда схожа на велетенський колодязь з люком. Це шахта, що йде до кесону, десь там на 40-ка метровій глибині знаходиться тунельно-кесонна секція і 210 метрів підземного тунелю, зараз все забутовано. В іншому місці між дачними ділянками знаходиться фрагмент підтопленого наземного тунелю довжиною 75 метрів. Років 10 назад доступ до нього був вільний, але масив розбудовувався і тунель опинився на приватній території, тому побачити його можна лише через паркан. Ще місцеві мешканці стверджують, що на приватному подвір’ї по 119 вулиці зберігся шматок підземного тунелю і його використовують як господарчу споруду, але з вулиці його не видно, то сказати, наскільки це правда, неможливо.
Київська область, вул. Садова 162, Київ
50.365839 | 30.611842