Підприємство заготовляло і збувало деревину. Барон влаштував у Ґорґанах першу пилораму (тартак) у селі Вигода. Від широкої залізниці в гори спочатку проклали «конки» – вузькоколійки, якими коні тягнули ліс Така колія, довжиною 3 кілометри, з'єднувала у 1890 році лісопильний завод у Вигоді з тартаком у Старому Мізуні. Так вузькоколійна залізнична гілка поєднала Бойківщину з лісопереробною метрополією Австро-Угорщини. Мережа вузькоколійок стала незамінною у заготівлі, переробці і збуті деревини. Вона ширилась мальовничими Горганами, стаючи свідком величі Австро-Угорськії імперії, перипетій війни і партизанських пригод, вбираючи колорит місцевого народного життя та піт тяжкої праці лісоруба. Досягши найбільшої протяжності і розквіту в радянські часи, до кінця минулого століття вона почала поступово занепадати, потерпаючи і від природи, і від людини. На єдиній відновленій повністю Мізунській гілці, колись лише промислової вузькоколійної залізниці, наразі створено цікавий екскурсійний маршрут "Карпатський трамвай". У 2016 році його маршрут органічно доповнив інтерактивний музей Центр спадщини Вигодської вузькоколійки.
Івано-Франківська область, Долинський район с-ще Вигода
48.93343 | 23.91077
Олександр Іванов (Oleksandr Ivanov)
tumkiw050
Мар'яна Демидів
Yaroslav
Dmitry