Ви мусите дозволити Javascript у вашому браузері для оптимальної роботи сайта і відображення розділів повністю.
Увійти Моя подорож
UaRuEn

Карпатський трамвай

У 1873 року австрійський підприємець, барон Леопольд Поппер фон Подгарі переніс головний офіс своєї фірми з Угорщини в Галичину.
Подобається
Поїхали!
Додати до подорожі

Карпатський трамвай

У 1873 року австрійський підприємець, барон Леопольд Поппер фон Подгарі переніс головний офіс своєї фірми з Угорщини в Галичину.

Підприємство заготовляло і збувало деревину. Барон влаштував у Ґорґанах першу пилораму (тартак) у селі Вигода. Від широкої залізниці в гори спочатку проклали «конки» – вузькоколійки, якими коні тягнули ліс Така колія, довжиною 3 кілометри, з'єднувала у 1890 році лісопильний завод у Вигоді з тартаком у Старому Мізуні. Так вузькоколійна залізнична гілка поєднала Бойківщину з лісопереробною метрополією Австро-Угорщини. Мережа вузькоколійок стала незамінною у заготівлі, переробці і збуті деревини. Вона ширилась мальовничими Горганами, стаючи свідком величі Австро-Угорськії імперії, перипетій війни і партизанських пригод, вбираючи колорит місцевого народного життя та піт тяжкої праці лісоруба. Досягши найбільшої протяжності і розквіту в радянські часи, до кінця минулого століття вона почала поступово занепадати, потерпаючи і від природи, і від людини. На єдиній відновленій повністю Мізунській гілці, колись лише промислової вузькоколійної залізниці, наразі створено цікавий екскурсійний маршрут "Карпатський трамвай". У 2016 році його маршрут органічно доповнив інтерактивний музей Центр спадщини Вигодської вузькоколійки.

Детальніше
Сховати
Оцінки Відгуки 5

Івано-Франківська область, Долинський район с-ще Вигода

48.93343 | 23.91077

Сайт

Локація на Google

Відгуки 5

Олександр Іванов (Oleksandr Ivanov)

07.08.2021
З позитивного: дійсно цікавий потяг, чудові краєвиди, помірна тривалість, музики, що грають вживу. Із недоліків: перед посадкою у потяг на спеці (відкритий простір і смажить сонце) був маленький мітинг чи виступ присвячений історії бойків (навіщо? це все можна зробити у потязі шляхом трансляції аудіозапису), тим більше, що посадкова зона не має місць для сидіння, а слухати це стоячи, особливо якщо до цього вже декілька годин у дорозі, якось не дуже хочеться, якість трансляції у вагонах (звук поганий, але не через низьку потужність, більше через те, що шум потягу та музика забивають звук із динаміків), зупинка в колишньому санаторії (це взагалі сумно, цікаво звичайно, що там відновлювались колись радянські космонавти, але сьогодення сумне, руїни, декілька маленьких точок з продажу сувенірів, алкогольних напоїв і їжі, їжі??? якісь булочки без начинки та маленькі канапки - це що, бухнути та занюхати огірочком з канапки?), є питання до безпеки поїздки (чи є страховка, не дуже сподобались в деяких місцях рейки, точніше їх кріплення на схилах).Тобто сервіс - наш, сільський, такий собі на тверду 4 з 12. Запросити іноземців на цю екскурсію мені було б соромно. Чи варто їхати на "карпатський трамвайчик"? Так, але саме на нього, а не коли він лише частина екскурсійної програми. Якщо зависокі очікування якогось дива, то ні, тут його не буде. Так, про недоліки написано багато, але мета цього, щоб цей об'єкт дійсно змінювався і ставав більш безпечним та цікавим для туристів.
Інформація взята з google.com

tumkiw050

11.12.2020

Мар'яна Демидів

13.09.2020
Чудова розвага для дітей і дорослих!
Інформація взята з google.com

Yaroslav

26.04.2018

Dmitry

26.04.2018

Що подивитись

Музеї

Музей Івана Франка

Долинський район с. Лолин

Церкви, костели, монастирі

Гошівський монастир

Долинський район с. Гошів

Природні об'єкти

Парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва "Арборетум"

м. Болехів вул. Замкова, 14

Музеї

Музей історії міста Болехова ім. Романа Скворія

м. Болехів вул. Січових Стрільців,9

Природні об'єкти

Скелі Довбуша

с. Бубнище

Природні об'єкти

Поляницький регіональний ландшафтний парк

Болехівський район

Підпишіться на розсилку новин та пропозицій від discover.ua і наших партнерів

Натискаючи кнопку, ви погоджуєтесь із Правилами та умовами.